top of page

SHIPPING & RETURNS

Shipping Policy

NO

Varer til Norge har en standard frakt på kr. 79,- Varer i Norden belastes med kr 210 NOK,- Gratis frakt i Norge ved bestillinger over kr. 500,-

 

EN

Goods to Norway has a standard shipping fee of NOK 79,- Goods sendt internationally will have a fee on NOK 210. Free shipping in Norway over 500 NOK.


 

Return & Exchange Policy

NO

  • Det tar 1-2 virkedager før ordren blir sendt. Ordre som er bestilt etter kl 14.00 fredag vil bli behandlet mandag. Frakttiden er regnet ut fra denne prosessen og etter at produktet er blitt sendt. Når ordren er bestilt kan den ikke forandres. Du kan fortsatt returnere produktet. Therese Enger AS er ikke ansvarlig for uforutsette forsinkelser som skyldes postleverandøren som Bring eller Posten.

  • Vi er ikke ansvarlig for mistet eller stålne produkter når dette er sendt eller for ukorrekt adresse. Med en gang produktet er blitt skannet som levert til kundens adresse, er det opp til kunden å kreve det stjålne eller mistede produkt med den aktelle postleverandør eller kredittkortleverandør.

  • Alle leverte pakker som er ødelagt må rapporteres innen 14 dager og den ødelagte pakken må leveres vår postleverandør slik at vi kan rette en klage på dine vegne.

  • Therese Enger AS har en 14 dagers returrett fra leveringsdato. Kostnaden for å sende varen i retur refunderes ikke. Alle pakker som er returnert som ukorrekt eller ikke fullstendig adresse sendes på nytt, men på kundens bekostning.

  • Legg varen(e) i den originale fraktesken eller en annen passende emballasje. Fyll ut returskjemaet og legg det ved produktene du vil returnere. Lukk pakken og teip den godt igjen.
    Hvis du trenger hjelp med å returnere varen(e) din(e), kan du kontakte oss på post@thereseenger

 

 

EN

  •   It takes 1-2 business days before the order is shipped. Orders placed after 2:00 PM on Friday will be processed on Monday. The shipping time is calculated from this process and after the product has been dispatched. Once the order is placed, it cannot be changed. You can still return the product. Therese Enger AS is not responsible for unforeseen delays caused by the postal service providers such as Bring or Posten.

  • We are not responsible for lost or stolen products once they have been shipped or for incorrect addresses. Once the product is scanned as delivered to the customer's address, it is up to the customer to claim the stolen or lost product with the relevant postal service provider or credit card provider.

  • All delivered packages that are damaged must be reported within 14 days, and the damaged package must be returned to our postal service provider so that we can file a complaint on your behalf.

  • Therese Enger AS offers a 14-day return policy from the delivery date. The cost of returning the item will not be refunded. All packages returned due to an incorrect or incomplete address will be reshipped, but at the customer's expense.

  • Place the item(s) in the original shipping box or another sturdy cardboard box. Fill out the return form and include it with the products you wish to return. Close the box and seal it securely.

  • If you need assistance with returning your item(s), you can contact us at post@thereseenger.

bottom of page