SHIPPING & RETURNS
Shipping Policy
NO
Varer til Norge har en standard frakt på kr. 69,- Varer til utlandet belastes med kr 169,- Gratis frakt ved bestillinger over kr. 1500,-
EN
Goods to Norway has a standard shipping fee of NOK 69,- Goods sendt internationally will have a fee on NOK 169,-
​
Return & Exchange Policy
NO
-
Det tar 1-2 virkedager før ordren blir sendt. Ordre som er bestilt etter kl 14.00 fredag vil bli behandlet mandag. Frakttiden er regnet ut fra denne prosessen og etter at produktet er blitt sendt. Når ordren er bestilt kan den ikke forandres. Du kan fortsatt returnere produktet. Therese Enger AS er ikke ansvarlig for uforutsette forsinkelser som skyldes postleverandøren.
-
Vi er ikke ansvarlig for mistet eller stålne produkter når dette er sendt eller for ukorrekt adresse. Med en gang produktet er blitt skannet som levert til kundens adresse, er det opp til kunden å kreve det stjålne eller mistede produkt med den aktelle postleverandør eller kredittkortleverandør.
-
Alle leverte pakker som er ødelagt må rapporteres innen 14 dager og den ødelagre pakken må leveres vår postleverandør slik at vi kan rette en klage på dine vegne.
-
Therese Enger AS har en 14 dagers returrett fra leveringsdato. Kostnaden for å sende varen i retur refunderes ikke.Alle pakker som er returned som ukorrekteller ikke fullstendig adresse sendes på nytt, men på kundens bekostning.
-
Legg varen(e) i den originale fraktesken eller en annen solid pappeske. Fyll ut returskjemaet og legg det ved produktene du vil returnere. Lukk esken og teip den godt igjen.
Hvis du trenger hjelp med å returnere varen(e) din(e), kan du kontakte oss på post@thereseenger
EN
-
Please allow for 1-2 business days for processing at our fulfillment centre before your order is shipped. Orders placed after 2pm Friday PST will start processing the following Monday. Shipping times are calculated after processing and after the item has shipped. Once Orders are placed they cannot be changed. Returns can still be made. Bombshell Sportswear is not responsible for unforeseen delays due to the US Postal Service.
-
We are not responsible for lost or stolen items once delivered or an incorrectly entered address. Once items have been scanned as delivered to the customer's address, it is up to the customer to claim any missing or stolen items with the appropriate Postal Carrier or credit card.
-
Any orders delivered damaged must be reported within 14 days and the damaged package must be delivered to your local USPS office for us to file a claim on your behalf.
-
Any packages returned for INCOMPLETE/ INCORRECT address will be shipped again at the customers expense.
​
​